قالیشویی عدالتیان مشهد یا آئین خراسان؟ کدام قالیشویی مشهد انتخاب شماست؟

قبل از اینکه در مورد بهترین قالیشویی مشهد و روش های مورد استفاده و مناسب آن در تمیز کردن فرش برای فرش های زیبای خانه خود تصمیم بگیرید، توجه به جزئیات مهم در مورد آن فرش ها و کثیفی های مورد نیاز برای تمیز کردن ضروری است! قالیشویی عدالتیان و آئین خراسان دو قالیشویی با سابقه و قدیمی مشهد که سالهاست تلاش داشته اند تا بهترین کیفیت از خدمات قالیشویی را به مردم ارائه دهند و در این مقاله به بررسی متدها و شیوه های شستشوی فرش ها از منظر این دو قالیشویی می پردازیم.

تجهیزات بروز و مدرن قالیشویی عدالتیان مشهد

قالیشویی مدرن عدالتیان مشهد با بیش از 20 سال سابقه مجهز به 8 خشک کن و آبگیر لوله ای و سانتریفیوژ های پیشرفته در صنعت آبگیری فرش ها میباشد و همچنین دارای دو دستگاه تمام اتومات و فوق پیشرفته برای شستشوی تمام مکانیزه فرش ها در مشهد میباشد که همین عامل باعث شده تا بالاترین کیفیت و سطح ارائه خدمات فرش در مشهد را در بین قالیشویی های معتبری چون آئین خراسان و ایران نیز داشته باشد.

قالیشویی آئین خراسان مشهد بطور پی در پی و متوالی در سال های 1396 ،1397 ، 1398 و 1400 بعنوان معتبرترین برند شستشوی فرش و قالیشویی در مشهد شناخته شده و همواره بالاترین میزان رضایت مشتریان و ارائه خدمات بروز و گسترده در بین سایر قالیشویی ها را دارد.

همچنین ناوگان گسترده سرویس دهی قالیشویی عدالتیان مشهد با در اختیار داشتن بیش از 20 خودروی باری و سرویس فعال، سریعترین و بالاترین سرعت رو در ارائه خدمات به مشتری داشته و همواره به یکی معتبرترین و بهترین قالیشویی های مشهد تبدیل شده است.

تجهیزات قالیشویی آئین خراسان مشهد
قالیشویی عدالتیان مشهد

شستشوی فرش با جوش شیرین و بخار آب

جوش شیرین اغلب یک روش موثر برای تمیز کردن فرش است، در حالی که تمیز کردن با بخار سبک وزن ممکن است کثیفی و لایه های گرد و غبار خشک شده را بهتر از بین ببرد. با این حال، بهترین راه از نظر کارشناسان ما برای تمیز کردن فرش ها به طور موثر و ایمن این است که در عوض به یک شرکت قالیشویی نزدیک خود تکیه کنید!

حتما سوالات و نگرانی های خود را با کارشناسان قالیشویی عدالتیان مشهد و آئین خراسان در میان بگذارید و در صورت نیاز و نگرانی های اضافی ترجیحا این کار را به متخصصین فرش بسپارید تا از بروز حوادث ناگوار جلوگیری شود.

جوش شیرین قالیشویی آئین خراسان مشهد
پاک کنندگی فرش با جوش شیرین و اسفنج مخصوص فرش

چگونه حرفه ای ها بهترین روش تمیز کردن فرش را انتخاب می کنند

یک قالیشویی حرفه ای به طور معمول روش های مختلفی برای تمیز کردن فرش های دیوار به دیوار و فرش های سطحی ارائه می دهد. برخی از روش ها راحت تر و در نتیجه مقرون به صرفه تر از روش های دیگر هستند اما بسیاری از روش های شستشوی فرش برای همه انواع فرش ها توصیه نمی شود! برای اطمینان از انتخاب بهترین روش شستشوی فرش در قالیشویی باز هم تاکید میکنیم که حتما با کارشناسان قالیشویی مشهد مشورت کنید و بعد اقدام تمیز کردن آن بکنید.

  • فرش‌های سطحی و روفرشی ها اغلب با الیاف بادوام‌تر یا ظریف‌تر نسبت به فرش‌های معمولی تولید می‌شوند. فرش پشمی، ترکیب پشم و پنبه، نایلون و ابریشم مصنوعی همگی دوام و مقاومت بیشتری در برابر لکه برای مکان‌های پرتردد مانند راهروها و ورودی‌ها ارائه می‌دهند، در حالی که فرش‌های ابریشمی یا ترکیبی از ابریشم و پنبه اغلب برای اتاق خواب‌ها یا اتاق‌های نشیمن رسمی انتخاب می‌شوند. راحتی زیر پا را اضافه کرد.
  • فرش های راهرو و ورودی نیز معمولاً با الیاف کوتاه تری نسبت به سایر فرش ها طراحی می شوند. الیاف فرش بلند بسیار راحت هستند، اما مشکل اصلی آنها این است که مقدار زیادی کثیفی، گرد و غبار، گل و لای و سایر زباله ها را نیز به دام می اندازند و ممکن است ردپای بیشتری نیز نشان دهند. فرش های مناطق پر رفت و آمد که ترافیک زیادی را مشاهده می کنند معمولاً با الیاف کوتاه تر و محکم تری طراحی می شوند در حالی که فرش های اتاق نشیمن و اتاق خواب اغلب ضخیم تر و شیک تر هستند.
  • مواد الیاف مختلف به روش‌های متفاوت تمیز کردن نیاز دارند تا از تمیز شدن کامل و بدون آسیب اطمینان حاصل شود. روفرشی ها و فرش‌های سطحی با الیاف بلند ممکن است نیاز به تمیز کردن با بخار داشته باشند تا آن الیاف «پف‌کرده» شوند و ارتفاع و قسمت‌های له شده آن‌ها بازیابی شود.
  • برس ها و سایر ابزارها ممکن است الیاف محکم بافته شده را بکشند و باعث نخ کش شدن فرش ها بشوند و ظاهری زشت و نخ مانند ایجاد کنند. گاهی اوقات شامپوها و مواد شوینده برای فرشهای ظریف ابریشمی یا آنهایی که دارای رنگهای خاص هستند بسیار خشن هستند. درست مانند شستن ژاکت ظریف در ماشین با صابون لباسشویی خشن که ممکن است پژمرده شود یا به آن آسیب برساند، برخی از فرش‌ها به مواد شوینده سبک‌تر و روش‌های تمیز کردن ملایم‌تری نیاز دارند.

در برخی موارد، یک فرش ممکن است نیازی به شامپوی عمیق نداشته باشد، بلکه فقط به یک سطح سبک وزن برای پاک کردن گرد و غبار و کثیفی نیاز دارد. تمیز کردن سبک و ملایم با شامپو فرش ها نیز یک انتخاب عالی برای فرش هایی با الیاف محکم بافته شده یا رنگ های خاص است.

 

اشتباهاتی که از آن در روش تمیز کردن فرش باید اجتناب کنید

یکی از دلایلی که بهتر است شستشوی فرش را به قالیشویی عدالتیان مشهد بسپارید این است که صاحبان خانه اغلب اشتباهات ساده و در عین حال بسیار پرهزینه ای را هنگام تمیز کردن قالی های خانه مرتکب می شوند. به عنوان مثال، لکه‌های سخت ممکن است به مواد شوینده مخصوص و پیش تصفیه یا خیساندن به جای شستشوی شدید نیاز داشته باشند! استفاده از برس های سفت روی یک لکه فقط ممکن است آن را به الیاف عمیق تر وارد کند یا روی سطح فرش پخش کند و آن را بزرگتر کند.

یکی از بزرگترین مشکلات شستشوی فرش توسط صاحبان خانه این است که از تمیز کردن قسمت پشتی فرش غافل میشوند. برخی از لکه‌ها ممکن است مستقیماً از فرش خیس شوند و در صورت رفع نشدن، رنگ آن را تغییر دهند یا به آن آسیب برسانند. نم در امتداد پشت فرش نیز خطر کپک یا کپک را افزایش می دهد که به فرش آسیب می رساند و بوی بسیار نامطبوعی از خود به جا می گذارد!

پشت فرش در قالیشویی آئین خراسان مشهد
نمای پشت فرش

همچنین غیرعادی نیست که صاحب خانه فقط یک قسمت از فرش را تمیز کند، شاید جایی که بیشترین کثیفی و فرسودگی را نشان می دهد و فکر نمی کند که نیازی به تمیز کردن بخشی که زیر مبلمان قرار دارد یا به سادگی تمیز به نظر می رسد باشد. در این صورت فرش ممکن است ناهموار، در نقاط تمیز روشن تر و در امتداد بخش های نادیده گرفته شده بسیار کسل کننده و کشیده و نسبتا کدر به نظر برسد! تمیز کردن عمیق و کامل توسط  قالیشویی های معتبری چون آئین خراسان و قالیشویی عدالتیان مشهد، تضمین می کند که فرش در شرایط خوب و محافظت شده ای قرار دارد و همچنین بهترین ظاهر خود را دارد.

 

متخصصان قالیشویی عدالتیان مشهد همچنین اطمینان حاصل می کنند که فرش های منطقه قبل از تمیز کردن روی سطوح ایمن قرار دارند. تمیز کردن با بخار یا شامپو کردن یک فرش در حالی که هنوز روی یک کف چوبی سخت است، اغلب منجر به آسیب به کف زیر آن فرش می شود. تمیز کردن با بخار مخصوصاً برای کف‌پوش‌های چوبی سخت است و ممکن است منجر به خم شدگی، نرم شدن یا بریدگی تخته‌های چوب شود که منجر به خسارت و ایجاد هزینه‌های گزاف تعمیرات می‌شود!

شستن فرش در خانه یا در قالیشویی؟

ممکن است از شنیدن اینکه یک کارشناس قالیشویی به شما بگوید که باید فرش شما را برای تمیز کردن مناسب و اصولی به کارخانه اصلی ببرد، تعجب کنید. اگر فرش به شدت کثیف است و نیاز به تمیز کردن عمیق و شستشو اساسی دارد، یا اگر فرش روی یک کف چوبی یا فرش شده باشد، ممکن است این سرویس مورد نیاز باشد. در این موارد، متخصصین قالیشویی عدالتیان مشهد می خواهند از قرار گرفتن کف در زیر رطوبت فرش جلوگیری کنند. همچنین ممکن است بخواهند فرش را به طور کامل بررسی کنند تا از نوع جنس و مواد به کار گرفته شده در بافت اصلی فرش مطمئن شوند.

البته میتوان گفت برای یک شرکت قالیشویی ساده تر است که یک قالیچه را در کارخانه خود تمیز کند چراکه محل شستشوی تخصصی فرش ها دارای کف سنگ یا کاشی و زهکشی داخلی میباشد که آب صابون را میگیرد و با آب شستشو و تمیز میکند.قالیشویی های معتبری چون آئین خراسان و قالیشویی عدالتیان مشهد دارای دستگاه های آبگیری و خشک کن با قدرت بالا هستند که رطوبت را کاملا از بین برده و خشک می کنند و آب را به سرعت و به طور کامل خارج میکنند.

شما میتوانید برای ثبت سفارش در قالیشویی عدالتیان با شماره های تلفن قالیشویی عدالتیان مشهد تماس برقرار کنید و یا از طریق پر کردن فرم ثبت سفارش آنلاین ، درخواست خود را برای ارائه خدمات قالیشویی ثبت بفرمایید.

برای مشاهده قیمت قالیشویی در مشهد و اطلاع از نرخنامه رسمی کلیک کنید.

جهت مشاهده مناطق مختلف سرویس دهی قالیشویی در مشهد کلیک کنید.

10 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • واقعا کیفیتی که از قالیشویی آئین خراسان دیدم قابل مقایسه نبود تو قالیشویی های مشهد!!

    پاسخ
  • به هر جفتشون سفارش دادم و کیفیت هردو واقعا خوب بود ولی سرویس های آئین خراسان خیلی خوش برخوردتر بودن انصافا

    پاسخ
  • واقعا از آئین خراسان راضی تر بودم، خدا خیرتون بده

    پاسخ
  • چقدر کیفیت آئین خراسان بالاست تو خدمات ترمیم و رفوی فرش، واقعا بهترین قالیشویی در مشهد هستین

    پاسخ
  • عذرمیخوام من به عدالتیان دادم و راضی بودم و خواهرم به آئین خراسان داده بود و اون هم بسیار راضی بود از فرشش، شما پیشنهادتون بین این دو قالیشویی مشهد کدام هستش؟

    پاسخ
  • قالیشویی مدرن عدالتیان مشهد هم مثل آئین خراسان سرویس دهی رایگان داره؟

    پاسخ
  • من دنبال یک قالیشویی مدرن مشهد میگردم، بنظرتون قالی شویی عدالتیان کیفیت بالاتری داره یا آئین خراسان مشهد؟

    پاسخ
  • سلام روش خشک کردن فرش در این قالی شویی ها چطوریه من دو سال پیش قالی هامو دادم یک قالیشویی غیر از اینکه اینقدر کثیف شسته بود که لکه های فرش هنوز بود انگار فقط خیس شده بود و نحوه خشک کردنش نمیدونم‌چطوری بود رو میله انگاری انداخته بودن هم تاب داشت هم نم زیاد
    حالا قالی شویی مدرن رو از یکی از دوستان آدرس گرفتم گفتن عالین و خیلی تعریف کردن‌گفتن کل فامیلشون مشتری دائمیشون‌هستن فقط میخوام بدونم نحوه خشک کردنش برای فرش های مختلف فرق داره فرشام تراکم‌بالا و نازکه کسی میدونه؟؟؟

    پاسخ
  • قالیشویی عدالتیان بدترین قالشویی مشهده و اگه میخواین پولتونو بریزید دور بدین بهشون
    فقط میبرن پولو که ریختی فرشو همونطور کثیف برمیگردونه

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

قالیشویی آئین خراسان مشهد

بهترین قالیشویی مشهد

.

قالیشویی آئین خراسان سالهاست که بعنوان بهترین قالیشویی مشهد توانسته خدمات رسانی به تمامی همشهریان و شرکت ها و ارگان هایی چون بانک ملی, بانک ملت و …. را انجام دهد و رضایت مشتریان خود را سالها داشته باشد.

شماره تماس قالیشویی آئین خراسان

تماس با ما

.

555 666 051-38

333 666 051-38

4 496 496 0915

قالیشویی آئین خراسان مشهد

بهترین قالیشویی مشهد

.

قالیشویی آئین خراسان سالهاست که بعنوان بهترین قالیشویی مشهد توانسته خدمات رسانی به تمامی همشهریان و شرکت ها و ارگان هایی چون بانک ملی, بانک ملت و …. را انجام دهد و رضایت مشتریان خود را سالها داشته باشد.

شماره تماس قالیشویی آئین خراسان

تماس با ما

.

555 666 051-38

333 666 051-38

4 496 496 0915

expand_less