قالیشویی خراسان مشهد یا آئین خراسان؟ قالیشویی مشهد اصلی کدام است؟

بهترین قالیشویی های مشهد یکی هستند! بله درست شنیدید! از سال 1389 و در طی 11 سال گذشته یکی از سوالات بسیار رایجی که مشتریان از قالیشویی آئین خراسان میپرسند این است که آیا قالیشویی آئین خراسان مشهد همان خراسان قدیم و اصیل مشهد هستش؟ جواب این است; بله!

اما داستان از کجا شروع میشود؟

در سال 1389 قالیشویی خراسان تصمیم بر گسترش فضا و امکانات کارخانه و خریداری تجهیزات مدرن روز برای افزایش چندین برابری کیفیت شستشوی انواع فرش های دستباف و صادراتی میگیرد تا در کنار متخصصین باتجربه و ماهر خود، پیشتاز در صنعت فرش و خدمات فرش در مشهد شود. و این آغازی بر گسترش برند و توسعه چشمگیر برند خراسان در استان خراسان رضوی شد.

قالیشویی آئین خراسان مشهد
قالیشویی آئین خراسان مشهد

گسترش برند و افزایش ظرفیت پذیرش

با احداث 2 کارخانه جدید علاوه بر کارخانه اصلی که به مساحت 3500 متر بود و استخدام 34 پرسنل و 14 ماشین جدید، قالیشویی خراسان مشهد سعی در افزایش پذیرش فرش از روزانه 800فرش به 2500 فرش داشت تا بتواند رضایت مشتریان سابق و اصیل خود که به ناچار بدلیل تکمیل ظرفیت قالیشویی، قادر به ثبت سفارش آنلاین فرش های خود به قالیشویی خراسان مشهد نبودند را مجددا بدست آورد.

اولین عضو اتحادیه فرش مشهد

قالیشویی خراسان مشهد اولین عضو اتحادیه و صنف فرش فروشان و قالیشویان مشهد بود که در سال 1359 شروع به فعالیت کرد و با گذشت بیش از 40سال از زمان تاسیس آن، اکنون یکی از محبوب ترین و مورد اعتمادترین قالیشویی های مشهد در بین مردم است که همه روزه با افزایش تقاضا برای این قالیشویی، افراد بیشتری به جمع مشتریان وفادار و خرسند این مجموعه بزرگ اضافه میشوند.

 

شماره های تماس قالیشویی

555 666 38

* * *

333 666 38

« بالاترین ضمانت شستشوی فرش »

 

ضمانت کامل شستشوی فرش

شستشوی فرش ها در قالیشویی خراسان مشهد با حساسیت و دقت بالایی صورت میگیرد. علی الخصوص فرش‌های دستبافت و یا فرش‌های ماشینی ابریشمی که تخصص اصلی قالیشویی خراسان در شستشوی این دو نوع فرش میباشد. تجهیزات مکانیزه و تمام اتوماتیکی که در کارخانه‌ خراسان وجود دارد، درکنار متخصصین باتجربه و ماهر می‌تواند دلیل خوبی برای ضمانت شستشوی فرش باشد. اما چیزی که قالیشویی خراسان مشهد را به بهترین قالیشویی در مشهد تبدیل کرده،  ضمانت شستشویی است به عهده می‌گیرد. به این معنا که اگر مشتری بعد از شستشو و تحویل فرش احساس کند فرش آسیب دیده و یا به خوبی تمیز نشده است، کارشناس قالیشویی دوباره در محل حاضر می‌شود. در صورت تایید مشکل، قالیشویی شستشوی مجدد فرش و ترمیم و رفوکاری آن را بدون هیچ هزینه‌ای بر عهده می‌گیرد.

شستشوی فرش ماشینی و دستباف قالیشویی آئین خراسان مشهد
شستشوی کاملا تضمینی فرش ماشینی و دستباف

قیمت قالیشویی های مشهد

قالیشویی‌ها باید زیر نظر اتحادیه قالیشویی عمل کنند و ضوابط و مقررات آن را تماما رعایت نمایند. یک قالیشویی خوب در تمامی شرایط نرخ مصوب اتحادیه را در نظر می‌گیرد و قالیشویی‌ خراسان تعرفه‌ای که برای مشتری فاکتور می‌کند؛ کاملا طبق هزینه های مصوب اتحادیه است. قالیشویی خراسان به سبب قدمت و اعتبار بسیاری که در نزد اتحادیه قالیشویی مشهد دارد، همواره خودرا نماینده و الگویی برای اجرای مقررات رسمی و مصوب اتحادیه فرش میداند و همواره در این زمینه پیشتاز بوده است. شما میتوانید همواره برای اطلاع از نرخ مصوب و بروز اتحادیه فرش درباره قالیشویی به لیست قیمت قالیشویی مشهد در سایت قالیشویی آئین خراسان مراجعه کنید تا از جدیدترین تعرفه ها مطلع باشید.

الکترونیکی شدن قالیشویی خراسان مشهد و ثبت خدمات آنلاین

از سال 94 و با گسترش صنعت تکنولوژی و دنیای مجازی در بین مردم، قالیشویی خراسان با حجم بسیاری از درخواست و تقاضای مشتریان سابق خود مبنی بر راه اندازی ثبت سفارش آنلاین قالیشویی و سفارش گیری آنلاین جهت سهولت کار شد. به سبب درخواست مشتریان، قالیشویی خراسان تصمیم بر تغییر سیستم سفارش گیری و شروع روش ثبت سفارش آنلاین از طریق سایت خود شد تا بتواند مانند قبل و همیشه رضایت مشتریان عزیز خود را داشته باشد.

مهم ترین ویژگی های قالیشویی آئین خراسان مشهد :

  • ضمانت کامل شستشو و شکستگی فرش ها

  • بکارگیری بالاترین کیفیت از موادشوینده و استفاده از مواد نانو

  • سرویس دهی کاملا رایگان به تمام سطح شهر

  • ضمانت پارگی فرش ها

شماره های تماس قالیشویی

555 666 38

* * *

333 666 38

« بالاترین ضمانت شستشوی فرش »

بهترین خدمات رفوکاری و جاجیم دوزی فرش ها

یکی از مواردی که قالیشویی خراسان را بسیار متمایز و برتر از سایر قالیشویی های مشهد کرده است، خدمات رفوگری فرش و جاجیم دوزی فرش ها توسط ماهرترین متخصصان و بهترین و باکیفیت ترین ابزارآلات است. تنوع بالا در طرح و رنگ پارچه های جاجیم باعث شده تا متناسب با زمینه ی هر فرشی، جاجیم مخصوص به آن در فرش بافته شود.

خدمات رفوگری و رفوکاری فرش در قالیشویی آئین خراسان مشهد
رفوگری فرش در قالیشویی آئین خراسان مشهد

سرویس دهی منظم و زمان بندی دقیق تحویل فرش ها

بسیاری از شکایاتی که امروزه در قالیشویی ها صورت میگیرد، بدلیل عدم تحویل به موقع و عدم تعهد در زمان بندی تحویل فرش به مشتری میباشد. بسیاری از مشتریان گلایه مند هستند که چرا اینقدر تحویل فرش ها در قالیشویی ها زمان میبرد و به همین خاطر بسیار به دنبال خدماتی امروزه هستند که بتواند سریع و به موقع فرش ها را به آنها تحویل دهد.

قالیشویی خراسان مشهد با احداث دو سیستم مجهز گرمخانه ای و گسترش ناوگان حمل و نقل خود، سرعت تحویل فرش و تعهد به زمان بندی و خواست مشتریان خود را بطور چشم گیری چندین برابر کرد. با سیستمی که از 94 تاسیس شد، زمان تحویل فرش ها از 3 تا 4 روز کاری به فقط 2روز کاری تبدیل شد تا هر زمان که فرش های خود را به قالیشویی آئین خراسان تحویل دادید، پس فردای آن روز فرش خود را تحویل بگیرید.

خدمات قالیشویی آئین خراسان مشهد
خدمات قالیشویی آئین خراسان مشهد

متمایز ترین خدمات مبلشویی و روشویی فرش در منزل

امروزه بدلیل مشغله های کاری و عدم فرصت و زمان کافی برای خانواده ها، امکان برون سپاری فرش ها به قالیشویی حتی با وجود تسریع سرعت در تحویل آن نیست. قالیشویی خراسان با بکارگیری 8 نیروی فعال و سیار شستشو در منزل و راه اندازی خدمات حرفه ای مبلشویی مشهد در منزل، توانسته است تا رضایت و خرسندی مشتریان خود را چندین برابر کند. متخصصین قالیشویی آئین خراسان با داشتن تجهیزات روز و دستگاه های مدرن، خدمات مبلشویی و شستشوی فرش در منزل را بصورت کاملا مکانیزه و حرفه ای در کمترین زمان ممکن انجام میدهند تا هیچگونه فرصت و وقت کشی برای مشتریان عزیز اتفاق نیافتد.

شستشوی فرش و مبلمان در منزل قالیشویی آئین خراسان مشهد
شستشوی فرش در منزل

کلام آخر

با توفیق و عنایت خداوند متعال ، 40 سال است که سعی کرده ایم تا بهترین باشیم و با خدمات به موقع و باکیفیت و پرسنلی ممتاز و متعهد به کار و رضایتی که حاصل سالها اعتماد مشتریان به ما است، در جمع بهترین قالیشویان مشهد قرار بگیریم. پرسنل مجرب و باتجربه ای که سالها در خانواده خراسان بوده اند، باعث ایجاد این اعتبار و ارزش در برابر شما عزیزان تا به امروز شده اند. همواره سعی داشته ایم تا لحظه آخر در کنار مشتریان خود باشیم تا کوچک ترین درخواست آنها را اطاعه کنیم. انشالله که تا سالهای آتی نیز بتوانیم همواره قسمت کوچکی از رضایت شما عزیزان را با خود به همراه داشته باشیم.

برای مشاهده قیمت قالیشویی مشهد و اطلاع از نرخنامه رسمی کلیک کنید.

جهت مشاهده مناطق مختلف سرویس دهی و قالیشویی در قاسم آباد مشهد کلیک کنید.

5 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

قالیشویی آئین خراسان مشهد

بهترین قالیشویی مشهد

.

قالیشویی آئین خراسان سالهاست که بعنوان بهترین قالیشویی مشهد توانسته خدمات رسانی به تمامی همشهریان و شرکت ها و ارگان هایی چون بانک ملی, بانک ملت و …. را انجام دهد و رضایت مشتریان خود را سالها داشته باشد.

شماره تماس قالیشویی آئین خراسان

تماس با ما

.

555 666 051-38

333 666 051-38

4 496 496 0915

قالیشویی آئین خراسان مشهد

بهترین قالیشویی مشهد

.

قالیشویی آئین خراسان سالهاست که بعنوان بهترین قالیشویی مشهد توانسته خدمات رسانی به تمامی همشهریان و شرکت ها و ارگان هایی چون بانک ملی, بانک ملت و …. را انجام دهد و رضایت مشتریان خود را سالها داشته باشد.

شماره تماس قالیشویی آئین خراسان

تماس با ما

.

555 666 051-38

333 666 051-38

4 496 496 0915

expand_less